Skip to content
Menu
Work Finder
  • Kezdőlap
  • Kapcsolat
  • Oldaltérkép
  • Adatvédelem
Work Finder

Az „okos számlák” felé nyit a Xerox

Posted on december 26, 2012

Egyre több hazai szolgáltató ismeri fel, hogy a számlaleveleket ne csupán egyszerű, költséget termelő egyenlegközlő dokumentumként, hanem bevételt hozó marketingkommunikációs eszközként használja. Ezek előállításában a Xerox sok tapasztalattal rendelkezik, és idehaza is készen áll a színes, személyre szóló számlalevelek nagy volumenben való gyártására.


Sikeres jövőt jósolnak világszerte a transzpromó megoldásnak. 2014-re az iparági előrejelzések 37,9 százalékos növekedést várnak ebben a szegmensben.  Mind többen ismerik fel ugyanis azt, hogy a fogyasztók eléréshez, és megnyeréséhez olyan szegmentált, személyre szabott megoldásokon keresztül vezet az út, amelyek nem igényelnek jelentős beruházást, és a szigorú adatvédelmi szabályoknak is megfelelnek. Ezek egyik éllovasa a transzpromó, amely a „tranzakciós” (számlalevelek, egyenlegközlők, értesítők, kivonatok) és a „promóciós” (értékesítést támogató direkt marketing eszközök) dokumentumok elnevezéseinek összeolvasztásából jött létre. A kifejezés komplex szolgáltatást takar a számlakép optimalizációtól kezdve az adatbázis menedzsmenten át a kampánytervezésig, illetve kivitelezésig. Ennek nyomán az ügyfél nem csupán egy értesítőt kap kézbe, hanem egy olyan „okos számlát”, amelyen az őt érintő fogyasztási adatokon kívül személyre szabott, érdeklődésének megfelelő, a számlázott szolgáltatáshoz, vagy a szolgáltatóhoz kapcsolódó információk birtokába is juthat.

A transzpromó eredményességét ma már a fogyasztói szokások is alátámasztják. Idehaza az emberek átlagosan majdnem hat percen át böngészik a számláikat, és ennek a hat percnek köszönhetően a transzpromó kampányokkal százból kilencvenketten találkoznak a számlalevélen. De nem csupán passzív olvasóként fogadják be az olvasottakat. A tapasztalatok szerint a transzpromó számlával növelhető az ügyfelek aktivitása is: a lojalitási programokra, hűségakciókra, konferenciára való jelentkezések mellett ráadásul a számlafizetési hajlandóság is növekszik, miközben a fizetési határidő csökken. A nyomtatott számlán elhelyezett QR kóddal pedig akár azonnal online fizethet, vagy egy olyan weboldalra léphet tovább a felhasználó, ahol számára érdekes tartalmakra bukkanhat.

A technológia idehaza a Xerox nyomdaipari partnereinél már elérhető, mivel a gyártó kínálatában rendelkezésre állnak azok a gépek – például a nagy teljesítményű iGen és DocuMate berendezések -, amelyek bármilyen mennyiségben képesek, rövid határidő alatt legyártani a transzpromó nyomatokat.

 

Legutóbbi bejegyzések

  • Álláskeresők vállalkozóvá válásának támogatása
  • Nyolc fontos érv, hogy miért válassz online képzést
  • Legenda városnéző hajó
  • Albérlet Luxembourgban
  • Siam Park Tenerife
  • Budapest Fürdőváros: gyógyfürdők és termálfürdők Budapesten
  • Skiathos látnivalók
  • OKJ képzések: Miért siess az OKJ-s tanfolyam választással?
  • A külföldi munkavállalás 11 alapszabálya
  • Uniós munkavállalók jogai
  • Adózás külföldön végzett munka után
  • Mi a teendő, ha külföldön elvész vagy lejár útlevelünk, személyink?
  • Vásárlás az EU tagországaiban
  • Egészségügyi ellátás az EU tagországaiban
  • Közúti közlekedés az EU tagországaiban

Kategóriák

  • Cégvilág
  • Egészség
  • Ingatlan
  • Karrier
  • Kommunikáció
  • Kultúra
  • Oktatás
  • Otthon
  • Szolgáltatások
  • Trend
  • Utazás
  • Vállalkozás
  • Vásárlás

Címkék

biztonság CIO Cisco cloud computing céginformáció Dell e-commerce e-kereskedelem ERP Felhő alapú IT fenntartható fejlődés Fujitsu hálózat IAB Hungary IBM Invitel iPad IT biztonság jog karrier KKV konferencia Magyar Telekom marketing Microsoft mobilalkalmazás mobilfizetés mobilszolgáltatás NetIQ Novell SUSE Magyarországi Képviselet Novell nyomtató PayPal pályázat pénzügyi mérleg SAP security T-Systems Magyarország Telenor trend távközlés vállalatirányítás webshop XAPT Xerox ügyvitel
©2021 Work Finder | Powered by WordPress and Superb Themes!