Skip to content
Menu
Work Finder
  • Pályázatfigyelő
Work Finder

Sör vagy tej folyjon a tévéből?

Posted on november 29, 2012

Támogatja-e a Balaton Soundot jövőre a Heineken? Az Ariel vagy a Lenor öblít-e majd többet a tévében? Használ-e a Mizo sajtóhirdetéseket? Ilyen és ehhez hasonló titkokra kaphat választ a Média2013 konferencia FMCG-szekciójában.

„Mennyi pénzt költötök el a tévében és mennyit az interneten?” – ha a médiapiacról beszélünk, szinte mindenkit ez a kérdés foglalkoztat a legjobban a hirdetőkkel kapcsolatban. A Kreatív a komoly tavalyi érdeklődés után (http://www.kreativ.hu/media/cikk/egy_jelre_varnak) idén is megrendezi évzáró networking-konferenciáját (http://www.kreativ.hu/esemeny/media_2013/index.php), ahol a hirdetői, a médiaügynökségi és a médiatulajdonosi szektor szereplői beszélgetnek arról, mi várható a piacon a következő évben, mennyi pénz áramlik a területre és hogyan oszlik meg a különféle csatornák között

A reklám és médiapiac szereplőinek 2012-ben egy jelentősen átalakult, a korábbinál jóval szűkösebb piachoz kellett alkalmazkodniuk. Mára biztosak lehetünk abban, hogy ez nem átmeneti válság, hanem egy állandósult helyzet. Vajon ebben a piaci környezetben milyen marketingstratégia mentén lehet fenntartani az üzleti sikert – reményeink szerint a résztvevők úgy távozhatnak majd az eseménynek helyt adó Zara Hotelből, hogy választ kapnak erre az alapvető kérdésre.

Az FMCG-ágazat abból a szempontból jó helyzetben van, hogy részben megkerülhetetlen termékekkel foglalkozik: enni, mosni és mosakodni, bármekkora válság is van, kell. Koránt sem mindegy azonban, hogy milyen termékeket vesznek le az egyre árérzékenyebb fogyasztók a hiper- és szupermarketek polcairól, miről mondanak le és mi az, amit nem tudnak és akarnak nélkülözni. Mindebben pedig óriási szerepe van a médiakommunikációnak, elengedhetetlenül fontos tehát annak megértése, hogy hol és hogyan érhetők el legjobban a fogyasztók.

A konferencia FMCG-blokkjában négy fontos és hagyományosan komoly médiabüdzsével rendelkező, a terület különböző alszegmenseiben érintett márkatulajdonos marketinges döntéshozója beszélget majd jövő évi terveiről és várakozásairól. Juhász Péter, a P&G regionális online vezetője a világ egyik legnagyobb mulitjának szemszögéből mutatja be egy sok kisebb-nagyobb márkát kezelő cég dilemmáit és lehetséges kommunikációs stratégiáit. Aniot Dávid, a Sió-Eckes marketingvezetője egy jóval kisebb büdzsé fölött rendelkező, de mégis megkerülhetetlen lokális szereplő szemszögéből beszél a médiahasználati terveikről, csakúgy, mint a szintén helyi gyökerű, egyre erősödő Sole-Mizo tejipari céget képviselő Szilágyi László, a vállalat marketingvezetője. Tóth Gergely, a Heineken stratégiai kommunikációs menedzsere pedig egy fontos hazai brandet (Soproni) is tulajdonló világmárka képviselőjeként egy összetett médiastratégia körvonalait festheti fel.

A konferencia szándékoltan networking-esemény, amely az okosdáson és a hivatalos jövőbe nézésen túl lehetőséget biztosít a kötetlen szakmai eszmecserére is. A hivatalos program befejezése után minden résztvevőt szeretettel várunk egy forralt borral és kávéval megtámogatott kora esti társalgásra a szálloda fűtött udvarán. Fogj egy poharat, ragadd meg az alkalmat és a találkozz meglévő és majdani ügyfeleiddel és partnereiddel!

További információ: Havas Kinga, havask@kreativ.hu; 430-4563

Legutóbbi bejegyzések

  • Legenda városnéző hajó
  • METRO akciós újság
  • Albérlet Luxembourgban
  • Siam Park Tenerife
  • Budapest Fürdőváros: gyógyfürdők és termálfürdők Budapesten
  • Skiathos látnivalók
  • Nyolc fontos érv, hogy miért válassz online képzést
  • OKJ képzések: Miért siess az OKJ-s tanfolyam választással?
  • A külföldi munkavállalás 11 alapszabálya
  • Uniós munkavállalók jogai
  • Adózás külföldön végzett munka után
  • Mi a teendő, ha külföldön elvész vagy lejár útlevelünk, személyink?
  • Vásárlás az EU tagországaiban
  • Egészségügyi ellátás az EU tagországaiban
  • Közúti közlekedés az EU tagországaiban
  • Uniós segélyhívó számok
  • Kertfenntartás – Hosszú távon a rendszeres karbantartás kifizetődik
  • D25 Thonglor
  • Orra Marina
  • EuroShell üzemanyagkártyák: így tankolhat olcsóbban

Kategóriák

  • Beruházások
  • Biztonság
  • Cégvilág
  • E-kereskedelem
  • E-közigazgatás
  • Egészség
  • Fenntartható fejlődés
  • Foglalkoztatás
  • Gazdaság
  • Ingatlan
  • Irodatechnika
  • Karrier
  • Kert
  • Kommunikáció
  • Kultúra
  • Oktatás
  • Pályázatok
  • Szolgáltatások
  • Társadalom
  • Trend
  • Turizmus
  • Üzleti megoldások
  • Vásárlás

Címkék

biztonság CIO Cisco cloud computing céginformáció Dell e-commerce e-kereskedelem ERP Felhő alapú IT fenntartható fejlődés Fujitsu hálózat IAB Hungary IBM Invitel iPad IT biztonság jog karrier KKV konferencia Magyar Telekom marketing Microsoft mobilalkalmazás mobilfizetés mobilszolgáltatás NetIQ Novell SUSE Magyarországi Képviselet Novell nyomtató PayPal pályázat pénzügyi mérleg SAP security T-Systems Magyarország Telenor trend távközlés vállalatirányítás webshop XAPT Xerox ügyvitel
©2021 Work Finder | Powered by WordPress and Superb Themes!