Skip to content
Menu
Work Finder
  • Pályázatfigyelő
Work Finder

Személyre szabott pénzügyi szolgáltatásokat várnak el a banki ügyfelek

Posted on július 15, 2012

A banki ügyfelek egyre inkább személyes szakértői tanácsadást igényelnek, s egyre kevésbé elégedettek az általános tájékoztatással – derül ki a Cisco Internet Business Solutions Group nemzetközi felméréséből, amely a lakossági bankolási szokásokat és igényeket térképezte fel.

A nyolc országban készült reprezentatív kutatás szerint az ügyfelek részéről egyre nagyobb az igény arra, hogy a banki tanácsadás, illetve a szolgáltatások virtuális és személyes formában egyformán elérhetők legyenek. Ugyanakkor a megkérdezettek 26 százaléka nyilatkozott úgy, hogy otthagyná jelenlegi bankját, ha a fiókban megszűnne a személyes szolgáltatás és tanácsadás.

A kutatás nem terjedt ki Magyarországra, de a Cisco szerint a pénzügyi szolgáltatásokat illetően itt is olyanak az elvárások, mint más fejlett vagy fejlődő országban.

A felmérés szerint az ügyfelek 65 százaléka – a fejlett országokban 56, a fejlődő országokban 81 százaléka – értékelné az olyan bankfiókokat, ahol a pénzügyi és tanácsadási szolgáltatások bővített körét kínálnák.  A kutatás adatai alapján az ügyfelek mintegy 75 százaléka preferálja a webes banki alkalmazásokat a számlák kifizetésekor, bankszámla-ügyintézéskor vagy egyenleg-lekérdezéskor és egyéb banki tranzakciókor.

A fejlett országokban élők 13, a fejlődő piaci ügyfelek 18 százaléka viszont mobiltelefonos alkalmazásokat részesít előnyben valós idejű költségkövetésre, személyes pénzügyek intézésére és a kifizetések végrehajtására. Ugyanakkor a válaszadók 23-43 százaléka videokapcsolat alkalmazását részesítené előnyben tanácsadás minőségének javítása érdekében olyan helyzetekben, amikor egyébként gondot jelentene jól felkészült szakembert helyben elérni. Ugyanakkor csak 1-8 százalékuk jelezte, hogy a közösségi médiát használná banki tranzakciók végrehajtásához.

A kutatásban Kanada, Franciaország, Németország, az USA, Nagy-Britannia, Brazília, Kína és Mexikó lakosait kérdezték.

forrás MTI

Legutóbbi bejegyzések

  • Legenda városnéző hajó
  • METRO akciós újság
  • Albérlet Luxembourgban
  • Siam Park Tenerife
  • Budapest Fürdőváros: gyógyfürdők és termálfürdők Budapesten
  • Skiathos látnivalók
  • Nyolc fontos érv, hogy miért válassz online képzést
  • OKJ képzések: Miért siess az OKJ-s tanfolyam választással?
  • A külföldi munkavállalás 11 alapszabálya
  • Uniós munkavállalók jogai
  • Adózás külföldön végzett munka után
  • Mi a teendő, ha külföldön elvész vagy lejár útlevelünk, személyink?
  • Vásárlás az EU tagországaiban
  • Egészségügyi ellátás az EU tagországaiban
  • Közúti közlekedés az EU tagországaiban
  • Uniós segélyhívó számok
  • Kertfenntartás – Hosszú távon a rendszeres karbantartás kifizetődik
  • D25 Thonglor
  • Orra Marina
  • EuroShell üzemanyagkártyák: így tankolhat olcsóbban

Kategóriák

  • Beruházások
  • Biztonság
  • Cégvilág
  • E-kereskedelem
  • E-közigazgatás
  • Egészség
  • Fenntartható fejlődés
  • Foglalkoztatás
  • Gazdaság
  • Ingatlan
  • Irodatechnika
  • Karrier
  • Kert
  • Kommunikáció
  • Kultúra
  • Oktatás
  • Pályázatok
  • Szolgáltatások
  • Társadalom
  • Trend
  • Turizmus
  • Üzleti megoldások
  • Vásárlás

Címkék

biztonság CIO Cisco cloud computing céginformáció Dell e-commerce e-kereskedelem ERP Felhő alapú IT fenntartható fejlődés Fujitsu hálózat IAB Hungary IBM Invitel iPad IT biztonság jog karrier KKV konferencia Magyar Telekom marketing Microsoft mobilalkalmazás mobilfizetés mobilszolgáltatás NetIQ Novell SUSE Magyarországi Képviselet Novell nyomtató PayPal pályázat pénzügyi mérleg SAP security T-Systems Magyarország Telenor trend távközlés vállalatirányítás webshop XAPT Xerox ügyvitel
©2021 Work Finder | Powered by WordPress and Superb Themes!