Skip to content
Menu
Work Finder
  • Kezdőlap
  • Kapcsolat
  • Oldaltérkép
  • Adatvédelem
Work Finder

Új irányítási struktúra a Magyar Telekomnál

Posted on június 19, 2012

A Magyar Telekom Igazgatósága mai ülésén elfogadta a vállalat működésének közép- és hosszú távú stratégiai irányait, és ennek egyik első lépéseként döntött az új irányítási struktúra kialakításáról. A 2013 januárjától kezdődő változások célja, hogy a Magyar Telekom az ügyféligények változására és a piaci kihívásokra rugalmasan és időben reagálva, képes legyen kiaknázni az új, innovatív szolgáltatási és üzleti lehetőségeket. Az ügyfelek magas szintű, korszerű és hatékony kiszolgálását célozza a vállalat új szervezeti struktúrája is.

A társaság közleménye szerint a felsővezetők száma nem változik, továbbra is az elnök-vezérigazgató és nyolc vezérigazgató-helyettes alkotja a vállalat operatív vezetéséért felelős ügyvezető bizottságot. Ugyanakkor a szervezeti változásokkal összefüggésben Király István marketing vezérigazgató-helyettes munkaviszonya közös megegyezéssel 2012. június 30-án megszűnik. A marketing vezérigazgató-helyettes feladatait a szervezeti változások hatályba lépéséig, az év végéig Szabó Melinda lakossági szegmensmarketing igazgató látja el. A jelenlegi marketing vezérigazgató-helyettesi pozíció megszűnik.

Maradi István műszaki vezérigazgató-helyettes közös megegyezéssel szintén távozik a Magyar Telekomtól 2012. július 31-ével. Utódlásáról később döntenek – áll a közleményben.

A 2013 januárjától kezdődő változások célja, hogy a Magyar Telekom az ügyféligények változására és a piaci kihívásokra rugalmasan és időben reagálva képes legyen kiaknázni az új, innovatív szolgáltatási és üzleti lehetőségeket.
A társaság alaptevékenységét az új online képességek és a digitális otthon irányában bővíti, erősítve jelenlétét a nem hagyományos üzleti területeken is.

Az új szervezeti struktúrában önálló irányítási területek feladata lesz a három alapvető ügyfélszegmens, a lakossági, a kis- és középvállalati, illetve a nagyvállalati terület kiszolgálása.

A közlemény idézi Christopher Mattheisen elnök-vezérigazgatót, aki elmondta, az elhatározott átalakítások eredményeként a cég hosszú távú fenntarthatóan és nyereségesen működik úgy, hogy a beruházások is megtérülnek.
Az igazgatóság döntése alapján az értékesítési és szolgáltatási vezérigazgató-helyettes pozíció átalakul és átnevezik, a jövőben lakossági szolgáltatások vezérigazgató-helyettesi pozícióként működik.

Új, kis- és középvállalati szolgáltatások vezérigazgató-helyettesi pozíció jön létre az érintett ügyfélkört kiszolgáló terület irányítására.

A jelenlegi vállalati szolgáltatások vezérigazgató-helyettes pozíció megmarad, míg a jelenlegi stratégiai és üzletfejlesztési vezérigazgató-helyettes felelősségi területe átalakul és átnevezik: a pozíció neve a jövőben üzletfejlesztési vezérigazgató-helyettes lesz.

A tájékoztatás szerint a Magyar Telekom az új stratégiai irányokról és a működési modellről ősszel ad további tájékoztatást.

Christopher Mattheisen elnök-vezérigazgató a távozó felsővezetőkről elmondta, Király Istvánnak és Maradi Istvánnak sokat köszönhet a Magyar Telekom, munkájukkal hozzájárultak ahhoz, hogy a vállalat innovatív és minőségi szolgáltatóként piacvezetőként vehet részt a versenyben.

Legutóbbi bejegyzések

  • Olaszország legszebb kisvárosai
  • Gépi tanulás: működés, típusok és alkalmazási területek
  • HIFU kezelés
  • A tölcsérjázmin teleltetése
  • Haszonélvezeti jog
  • Felvételi 2024: Miért érdemes matematika és fizika szakot választani?
  • Skiathos látnivalók
  • Konyhabútorok méretének meghatározása
  • A gyors és hatékony álláskeresés titka
  • Siam Park Tenerife

Kategóriák

  • Cégvilág
  • Egészség
  • Ingatlan
  • Jog
  • Karrier
  • Kommunikáció
  • Kultúra
  • Oktatás
  • Otthon
  • Sport
  • Szépség
  • Szolgáltatások
  • Trend
  • Utazás
  • Vállalkozás
  • Vásárlás
©2025 Work Finder | Powered by SuperbThemes!