Skip to content
Menu
Work Finder
  • Kezdőlap
  • Kapcsolat
  • Oldaltérkép
  • Adatvédelem
Work Finder
webáruház készítés

A webáruház készítés jól bevált tippjei 6 pontban

Posted on július 15, 2021

Tudtad, hogy az emberek közel fele elhagyja a webáruházat, ha nem tud kiigazodni rajta? A webáruház designja a legfontosabb tényező a vállalkozás hitelességének meghatározásában. Mivel a kivitelezés a webáruház sikerének egyik alapvető összetevője, összegyűjtöttük azokat a jól bevált gyakorlatokat, amelyekkel sikerre viheted online vállalkozásodat!

Reszponzív tervezés

Ha biztos vagy abban, hogy webáruházadra a legtöbb felhasználó mobilról érkezik, és azt akarod, hogy minél gyorsabban leadják a rendelésüket, akkor elengedhetetlen a reszponzív tervezés minden készüléken. Beleértve az okostelefont, a tabletet vagy a laptopot.

A tervezés SEO szempontból is fontos. A Google keresőalgoritmusa jobb helyezéssel jutalmazza azokat a weboldalakat, amelyek mobilra lettek optimalizálva.

Stílus és első benyomás

A webáruház készítés során nagy hangsúlyt kell fektetni a weboldal stílusára is, hiszen ez alkotja meg az első benyomást a felhasználóban. Ha egy webshopon töröd a fejed, akkor gondolj rá úgy, mint egy fizikai üzletre! Ha látsz egy boltot, ami hívogató, akkor bemész körbenézni igaz? Ellenben a homályos ablakú, szürke üzletre rá sem hederítesz.

Mikor stílusos egy webáruház?

  • Ha figyelemfelkeltő, megakad rajta a felhasználó tekintete,
  • Bizalmat gerjeszt a weboldalra látogatókban,
  • A színek jól illeszkednek a márkához,
  • A főoldal világosan közli a termék fő előnyeit,
  • Letisztult, áttekinthető, felhasználóbarát.

Termék oldalak

A webáruház fő célja a termékek vagy szolgáltatások értékesítése. Azokon az oldalak, ahol megjelennek ezek a termékek, hatalmas hatással vannak arra, hogy megvásároljak-e őket vagy sem. A kiváló minőségű termék oldalak megtervezése művészet, és tartalmaznia kell azokat az alapvető elemeket, amelyek vonzóvá teszik azt.

Melyek ezek az elemek?

  • Minőségi termékfotók
  • Termékleírás
  • Vásárlói vélemények
  • Cselekvésre ösztönző gombok

Kosár oldal tervezése

A kosárnak mindig elérhetőnek kell lennie a weboldalad teljes területén. Függetlenül attól, hogy a weboldalra látogató milyen szakaszban van, mindig képesnek kell lennie a weboldal felületén a „Kosár megtekintése” gombra kattintani, és az összes kiválasztott terméket megtekinteni.

Egy bevásárlókosárnak lehetővé kell tennie a weboldalra látogatók számára, hogy pontosan azt tegyék, amit egy valódi vásárlás esetén is. Ez magában foglalja a termékek hozzáadásának vagy eltávolításának lehetőségét, az árak ellenőrzését, az esetleges kedvezmények vagy promóciós kódok alkalmazását, valamint azt, hogy mikor kapják meg a megrendelt termékeket.

Fontos az is, hogy nyomon kövesd azokat az ügyfeleket, akik vásárlás nélkül elhagyják a kosár oldalt, vagy kiléptek a weboldalról, és emlékeztesd őket a befejezetlen vásárlásukra.

Keresési funkciók

Az egyik fő különbség a fizikai bolt és az online vásárlás között a keresési funkció. Az offline vásárlás nem mindig teszi lehetővé az ügyfelek számára, hogy egy pillanat alatt megtalálják azt, amit keresnek. Online vásárlás esetén viszont az ügyfelek egyszerűen megkereshetik a kiszemelt terméket a kereső segítségével. Fontos, hogy mindig jól legyen elhelyezve és látható legyen.

A kassza megtervezése

Az utolsó oldal, mielőtt az ügyfél leadná megrendelését, a fizetési oldal. Ez az oldal ösztönözheti őket a vásárlás befejezésére, ezért rendkívül fontos.

A fizetési oldalnak biztosítania kell az ügyfél számára a fizetési lehetőségeket, és nem engedheti meg, hogy a szükséges mezők kitöltése nélkül vásároljon. Ezzel elkerülhető az, hogy kihagyja a szállítási vagy számlázási címet.

Az oldalnak arra kell késztetnie az ügyfeleket, hogy töltsék ki az összes szükséges információt, de nem szabad törölniük a korábban beírtakat, mivel ez megzavarhatja őket a folyamatban.

Az évek során egyre elterjedtebbé váltak az online rendelések, hiszen pár kattintással bármit megvásárolhatunk. Ennek következtében megnövekedett a webáruházak iránti igény is. Most már nem elegendő a fizikai üzlet, ha meg szeretnéd mutatni vállalkozásodat a nagy közönség előtt is. Viszont azt tudnod kell, hogy a webáruház készítés egy bonyolult, és komplex feladat, így mindenképp érdemes profira bíznod a munkát!

Kérdésed van webáruház készítés témakörben? Mi segítünk abban, hogy megvalósítsd elképzeléseidet! Kérj ajánlatot még ma, és mi 24 órán belül felvesszük veled a kapcsolatot!

Legutóbbi bejegyzések

  • HIFU kezelés
  • A tölcsérjázmin teleltetése
  • Haszonélvezeti jog
  • Felvételi 2024: Miért érdemes matematika és fizika szakot választani?
  • Skiathos látnivalók
  • Konyhabútorok méretének meghatározása
  • A gyors és hatékony álláskeresés titka
  • Siam Park Tenerife
  • Személy és vagyonőr képzés – szerezz te is egy biztos szakmát!
  • A szerencsejáték függőség kezelése

Kategóriák

  • Cégvilág
  • Egészség
  • Ingatlan
  • Jog
  • Karrier
  • Kommunikáció
  • Kultúra
  • Oktatás
  • Otthon
  • Sport
  • Szépség
  • Szolgáltatások
  • Trend
  • Utazás
  • Vállalkozás
  • Vásárlás

Címkék

biztonság CIO Cisco cloud computing céginformáció Dell e-commerce e-kereskedelem ERP Felhő alapú IT fenntartható fejlődés Fujitsu hálózat IAB Hungary IBM Invitel iPad IT biztonság jog karrier KKV konferencia Magyar Telekom marketing Microsoft mobilalkalmazás mobilfizetés mobilszolgáltatás NetIQ Novell SUSE Magyarországi Képviselet Novell nyomtató PayPal pályázat pénzügyi mérleg SAP security T-Systems Magyarország Telenor trend távközlés vállalatirányítás webshop XAPT Xerox ügyvitel
©2025 Work Finder | Powered by SuperbThemes!