Skip to content
Menu
Work Finder
  • Kezdőlap
  • Kapcsolat
  • Oldaltérkép
  • Adatvédelem
Work Finder

Professzionális Microsoft vállalatirányítási rendszer picike vállalatoknak is

Posted on augusztus 6, 2012

Minden eddiginél kisebb cégeknek kínál esélyt professzionális vállalatirányítási rendszer használatára a Microsoft egyik magyar partnervállalatának fejlesztése. Az előre konfigurált, ötfelhasználós Microsoft Dynamics NAV rendszer megspórolja a bevezetés költségét, egy hét alatt használatba állítható, így sokat tehet a hazai kisvállalkozások versenyképességéért.

A technológia egyik általános tulajdonsága, hogy mindig a nagyok felől áramlik a kicsik felé, ahogyan ez így volt a számítógépekkel, a mobiltelefonokkal és most az ERP rendszerekkel − nyilatkozta a fejlesztő LLP Dynamics magyarországi vezetője. Czermák András a kisvállalkozásoknak kifejlesztett csomagról elmondta, a cégek minden eddiginél olcsóbban juthatnak hozzá ezentúl a Microsoft Dynamics NAV vállalatirányítási rendszerhez.

A NAV Start annak köszönheti létét, hogy az LLP felismerte, a kis cégeknél (3-10 ERP felhasználó) a bevezetés és testreszabás idő- és költségigénye a standardizálás révén könnyedén leredukálható. Célszerűbb egy előre konfigurált rendszert telepíteni – állítják szakértők –, amely azonnali megoldást nyújt a kereskedelem, a pénzügy, a beszerzés és a készletgazdálkodás területeire, és lefedi a kis cégek elvárásainak 95 százalékát. Később pedig, amikor már megismerték és használják a rendszert, speciális kiegészítőkkel továbbfejleszthetik rendszerüket, ha akarják.

Az előre beállított funkciók az eddigi bevezetések tapasztalatai alapján készültek − hangoztatta a cégvezető. Az, hogy a szoftver előreparaméterezett, azt jelenti, hogy a magyar számviteli törvényben meghatározott számlakerettel rendelkezik és a különböző ügyletek könyvelési sablonjait, valamint az áfa könyveléséhez és bevallásához szükséges részleteket is előre beállították. Minden adott az azonnali készletkezeléshez, előállíthatók a magyar és angol nyelvű számlák. A mérleg, az eredménykimutatás, a raktárkészlet és a vevőkkel kapcsolatos pénzügyi adatok is rögtön lekérdezhetők.

A NAV Start része egy sokszor lepróbált és részletesen kidolgozott bevezetési módszertan, az alaprendszer így egyetlen hét alatt üzembe állítható, amelyben a felhasználók betanítása is benne van. Biztosak vagyunk benne − jelentette ki a vezető −, hogy ez a megoldás sokat tehet a hazai kisvállalkozások versenyképességéért.

Legutóbbi bejegyzések

  • HIFU kezelés
  • A tölcsérjázmin teleltetése
  • Haszonélvezeti jog
  • Felvételi 2024: Miért érdemes matematika és fizika szakot választani?
  • Skiathos látnivalók
  • Konyhabútorok méretének meghatározása
  • A gyors és hatékony álláskeresés titka
  • Siam Park Tenerife
  • Személy és vagyonőr képzés – szerezz te is egy biztos szakmát!
  • A szerencsejáték függőség kezelése

Kategóriák

  • Cégvilág
  • Egészség
  • Ingatlan
  • Jog
  • Karrier
  • Kommunikáció
  • Kultúra
  • Oktatás
  • Otthon
  • Sport
  • Szépség
  • Szolgáltatások
  • Trend
  • Utazás
  • Vállalkozás
  • Vásárlás

Címkék

biztonság CIO Cisco cloud computing céginformáció Dell e-commerce e-kereskedelem ERP Felhő alapú IT fenntartható fejlődés Fujitsu hálózat IAB Hungary IBM Invitel iPad IT biztonság jog karrier KKV konferencia Magyar Telekom marketing Microsoft mobilalkalmazás mobilfizetés mobilszolgáltatás NetIQ Novell SUSE Magyarországi Képviselet Novell nyomtató PayPal pályázat pénzügyi mérleg SAP security T-Systems Magyarország Telenor trend távközlés vállalatirányítás webshop XAPT Xerox ügyvitel
©2025 Work Finder | Powered by SuperbThemes!