Skip to content
Menu
Work Finder
  • Kezdőlap
  • Kapcsolat
  • Oldaltérkép
  • Adatvédelem
Work Finder

Több tízezren választották már az első évében a blue mobile-t

Posted on február 11, 2013

Első évfordulóját ünnepli a blue mobile, a kizárólag a Lidl áruházláncában elérhető, a hazai piacon elsők között megjelenő virtuális mobilszolgáltatás. Az egyszerű, kiszámítható és alacsony díjú ajánlatot az ügyfelek rendkívül pozitívan fogadták.



Február 1-jén egy éve, hogy a Lidl elérhetővé tette áruházaiban a blue mobile szolgáltatást, amely keretében önálló SIM kártyák és készülékes csomagok is megvásárolhatók feltöltőkártyás konstrukcióban. Ráadásul a blue mobile egy év után is – minden belföldi alapdíjas hívásirányba azonos feltételeket kínáló ajánlatok közül – a legalacsonyabb percdíjjal rendelkezik. Az elmúlt évben a blue mobile folyamatosan bővítette készülékportfolióját, amelyben a klasszikus készülékeken túl egyre több internetképes készülék is megtalálható. A szolgáltatás és a hozzá tartozó mobiltelefon készülékek az áruházlánc mind a 156 áruházában elérhetők.

„Az új mobilszolgáltatás értékesítésének elindításával az volt a célunk, hogy minél több kiegészítő szolgáltatást nyújtsunk vásárlóinknak a tőlünk megszokott magas minőséggel és kedvező árral” – mondta Grósz Jenő, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke. „A blue mobile beváltotta a hozzá fűzött reményeinket, számos pozitív visszajelzés érkezik vásárlóinktól, amelyet az értékesítési adataink is alátámasztanak. Több tízezren választották már ezt a szolgáltatást, és ez meghaladja várakozásainkat” – tette hozzá.

A szolgáltatás népszerűségéhez az is hozzájárul, hogy az egyenlegfeltöltés gyors, egyszerű és kényelmes a Lidl áruházakban elérhető feltöltőbónoknak köszönhetően. Ráadásul a webshopon keresztül az egyenlegfeltöltés személyre is szabható.

A blue mobile nemcsak beszéd- és SMS forgalmazásra alkalmas, hiszen mobilinternet-díjcsomagok is igénybe vehetők, a kisebb adatforgalmat tartalmazó napi díjas csomagtól egészen a nagyobb adatforgalmat tartalmazó időszaki díjas díjcsomagokig.

A távközlési termékek és szolgáltatások számára hátteret a Magyar Telekom biztosítja, amely vállalat rendkívül sikeresnek ítéli meg a Lidl-lel való együttműködés első évét mind ügyfélszám, mind üzleti várakozások terén. A Telekom elsősorban a verseny élénkítését, a piac bővítését és építését kívánta elérni a virtuális távközlési piacra történő belépéssel, amely cél az elmúlt esztendőben sikeresen teljesült. A vállalat egyúttal további komoly lehetőségeket lát a két cég közötti együttműködésben.

A blue mobile egyedülálló születésnapi ajánlatának keretében a blue mobile ügyfelek feltöltéseik után bónusz percet kaphatnak. Ezen felül 2013-ban a blue mobile számos további kedvező ajánlatot tartogat a vásárlóinak.

Legutóbbi bejegyzések

  • HIFU kezelés
  • A tölcsérjázmin teleltetése
  • Haszonélvezeti jog
  • Felvételi 2024: Miért érdemes matematika és fizika szakot választani?
  • Skiathos látnivalók
  • Konyhabútorok méretének meghatározása
  • A gyors és hatékony álláskeresés titka
  • Siam Park Tenerife
  • Személy és vagyonőr képzés – szerezz te is egy biztos szakmát!
  • A szerencsejáték függőség kezelése

Kategóriák

  • Cégvilág
  • Egészség
  • Ingatlan
  • Jog
  • Karrier
  • Kommunikáció
  • Kultúra
  • Oktatás
  • Otthon
  • Sport
  • Szépség
  • Szolgáltatások
  • Trend
  • Utazás
  • Vállalkozás
  • Vásárlás

Címkék

biztonság CIO Cisco cloud computing céginformáció Dell e-commerce e-kereskedelem ERP Felhő alapú IT fenntartható fejlődés Fujitsu hálózat IAB Hungary IBM Invitel iPad IT biztonság jog karrier KKV konferencia Magyar Telekom marketing Microsoft mobilalkalmazás mobilfizetés mobilszolgáltatás NetIQ Novell SUSE Magyarországi Képviselet Novell nyomtató PayPal pályázat pénzügyi mérleg SAP security T-Systems Magyarország Telenor trend távközlés vállalatirányítás webshop XAPT Xerox ügyvitel
©2025 Work Finder | Powered by SuperbThemes!