Skip to content
Menu
Work Finder
  • Kezdőlap
  • Kapcsolat
  • Oldaltérkép
  • Adatvédelem
Work Finder

Az Ericsson felvásárolja a Microsoft TV-megoldásokat kínáló Mediaroom üzletágát

Posted on május 2, 2013

Az új akvizíció révén az Ericsson piaci részesedése több mint 25%-osra nő az IPTV és a többképernyős megoldások terén, így a vállalat a szektor vezető szállítójává válik. A tranzakció lezárása 2013 második felében várható. A Mediaroom, melynek központja a kaliforniai Mountain View-ban található, világszerte több mint 400 embert alkalmaz.


Per Borgklint, az Ericsson vezető alelnöke és az üzlettámogatási rendszerek üzletág vezetője az ügylet kapcsán így nyilatkozott: „Az Ericsson hálózatba kapcsolt társadalomra vonatkozó jövőképe szerint 50 milliárd eszköz csatlakozik majd szélessávú és mobil kapcsolatokon, illetve a számítási felhőn keresztül. A jövőbeni videodisztribúció hasonló hatással lesz a fogyasztói viselkedésre, mint a mobil hangátvitel volt. Ez a felvásárlás több mint 40 ügyféllel és több mint 11 millió háztartás kiszolgálásával hozzájárul az Ericsson vezető pozíciójához. Ráadásul így az Ericssont erősíti majd a hozzánk csatlakozó piacvezető kompetencia  és az IPTV-s szakterület kiemelkedő tudású szakemberei is.”

A globális IPTV-piac a becslések szerint 2013-ban eléri a 76 milliós előfizetőszámot és 32 milliárd dolláros bevételt, 2015-re pedig 105 millió előfizetőt és 45 milliárd dolláros összbevételt.

„A Mediaroom vezető platformnak számít a világ legnagyobb IPTV-üzemeltetőinél telepített videodisztribúció rendszereiben. Ez a stratégiai felvásárlás a Mediaroom tehetséges embereinek képességei és tapasztalata, valamint az Ericsson végpont-végpont szolgáltatási képességei révén az Ericssont iparági vezető szerepbe helyezi” – foglalta össze Borgklint.

Az Ericsson teljeskörű médiamegoldásai a TV- és videoszolgáltatások segítségével – párhuzamosan a fogyasztói igényekre fektetett még nagyobb hangsúllyal – lesz a végfelhasználóknak kínált termékek alapja. A videodisztribúciós képességek fontossága az ügyfelek és azok fogyasztói számára egyre növekedni fog, ahogy egyre több LTE-hálózatot telepítenek világszerte, és így egyre több okostelefon-használót szolgálnak majd ki.

A Microsoft Mediaroom több vezető televíziós szolgáltató mögött álló TV-technológia. Ilyenek többek között az AT&T U-verse, az Entertain (a Deutsche Telekom leányvállalata), a Telefonica, a TELUS Optik TV és a Swisscom. A Mediaroom által biztosított TV-szolgáltatásokat több mint 22 millió beltéri egységen keresztül élvezhetik a nézők az amerikai kontinensen, az EMEA-térségben, valamint az ázsiai-csendes-óceáni térségben.

Az Ericsson úgy véli, hogy a TV-fogyasztók folyamatosan változó viselkedése minden eddiginél gyorsabban fejlődik. Az innováció sebessége és az intelligens megoldások hajtják előre a bárhol élvezhető TV-adás (TV Anywhere) kínálatát. A fejlődéshez az szükséges, hogy a tartalomgazdák, a műsorszórók, a TV-szolgáltatók és a mobilszolgáltatók újragondolják az ajánlataikat.

A megállapodás a szokásos szabályozási jóváhagyásoktól és egyéb feltételektől függ. A Mediaroom a Támogatási Megoldások üzletágba épül be.

Legutóbbi bejegyzések

  • Olaszország legszebb kisvárosai
  • Gépi tanulás: működés, típusok és alkalmazási területek
  • HIFU kezelés
  • A tölcsérjázmin teleltetése
  • Haszonélvezeti jog
  • Felvételi 2024: Miért érdemes matematika és fizika szakot választani?
  • Skiathos látnivalók
  • Konyhabútorok méretének meghatározása
  • A gyors és hatékony álláskeresés titka
  • Siam Park Tenerife

Kategóriák

  • Cégvilág
  • Egészség
  • Ingatlan
  • Jog
  • Karrier
  • Kommunikáció
  • Kultúra
  • Oktatás
  • Otthon
  • Sport
  • Szépség
  • Szolgáltatások
  • Trend
  • Utazás
  • Vállalkozás
  • Vásárlás
©2025 Work Finder | Powered by SuperbThemes!