Az Invitel mindig arra törekedett, hogy maximálisan megfeleljen ügyfelei elvárásainak. Az elmúlt hónapok fejlesztései mindezt új dimenzióba helyezik. A megújulás legfontosabb célja: a lehető legmagasabb szintre emelni az otthoni szórakozás, szórakoztatás élményét, és még korszerűbb szolgáltatásokkal ellátni az üzleti tele- és infokommunikációs piacokat.

„Az Invitel számára a siker igazi fokmérője az ügyfelek elégedettsége. Minden fejlesztésünk erről szól: a televíziós újítások, a magyar piacon leggazdagabb HD-kínálat 18 csatornával, a júliustól elérhető m3D csatorna, amely térbeli élménnyé teszi az olimpiai közvetítéseket, az egyre népszerűbb HBO GO amely lehetőséget ad a többképernyős televíziózásra, a HD DVR set-top boxok és az üzleti ügyfeleknek szánt innovációk, ICT portfólió-bővítés” – mondta el David McGowan, az Invitel vezérigazgatója a vállalat sajtótájékoztatóján. „arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat adjunk, amelyek ügyfeleink még teljesebb körű kiszolgálását célozzák, kihasználják a modern televíziós, telekommunikációs és informatikai technológiák adta lehetőségeket.” – tette hozzá a vezérigazgató.
Milyen fejlesztések történtek a lakossági piacon?
· Folyamatosan bővülnek azok a nagysebességű optikai hálózattal ellátott területek, ahol elérhetők az Invitel IPTV szolgáltatásai, az interaktív televíziózást biztosító kényelmi funkciók, miközben az interaktív szolgáltatást a vállalat elindította a digitális kábeltelevízióval lefedett területeken is. Mindemellett a cégnél elérhető az Antenna Hungária MinDig TV Extra szolgáltatása is.
· Az Invitel saját szolgáltatási területén mindenhol képes televízió szolgáltatást nyújtani.
· Az IPTV és digitális kábeltévé szolgáltatásaink 4 csomagjában 18 új HD csatorna érhető el, ez a leggazdagabb HD-kínálatot jelenti a magyar piacon.
· Az Invitelnél az internet segítségével az országon belül bárhonnan nézhető az HBO GO.
· Az m3D műsor sugárzása már elkezdődött. Júliustól augusztus közepéig az Invitel egyes hálózataiban ingyenesen elérhető a térhatású 3D-s csatorna, ahol az olimpia izgalmas eseményeit élvezhetik a nézők.
· A nyár elejétől a digitális kábeltelevíziós területeken új beltéri egységekkel bővítettük kínálatunkat, amellyel lehetővé tesszük az interaktív televíziózást: a műsorok megállíthatóvá, felvehetővé, visszatekerhetővé váltak.
· Megújult a vállalat weboldala: áttekinthetőbb, kényelmes böngészést és nagyobb felhasználói élményt nyújt, egyszerűbbé téve az online megrendelés folyamatát is.
· Az Invitel új csomagokat vezetett be MIXER S, M, L és XL néven. Személyre szabható, egyszerű, áttekinthető csomagok, széles televíziós csatornaválasztékkal, rendkívül gyors internettel és kedvezményes telefonszolgáltatással, valamint a csomagajánlatokra jellemző extrákkal és kedvezményekkel.
· Az Invitel a jövőben is folytatni fogja az előremutató fejlesztéseket.
Bővülő üzleti piacok
Az Invitel sikeresen folytatta a már eddig is tapasztalt fejlődését az üzleti tele- és infokommunikációs piacokon: az elmúlt időszakban vállalati ügyfeleinek száma 16 ezerről 20 ezerre emelkedett. A vállalat számos fejlesztéssel biztosította, hogy mára az informatikai szolgáltatások terén is lényegében bármilyen igényre képes megfelelő megoldást nyújtani. Az IT világa az előfizethető informatikai megoldások irányába halad, ennek egyik kulcsmondata: „bérelj és ne megvedd”. Az Invitel előfizethető informatikai szolgáltatásai pedig éppen erről szólnak: olyan megoldásokat nyújtani, amelyekkel hatékonyabban és sikeresebben működhetnek, végső soron több pénzt kereshetnek az ügyfelek. Az Invitel középvállalati ügyfeleinek már több mint 15%-a vásárol valamilyen ICT informatikai szolgáltatást is a vállalattól.
Az Invitel számára rendkívül fontos az innováció, és az, hogy támogassa azokat a tehetséges hazai kis- és középvállalatokat, amelyek a nehéz gazdasági körülmények ellenére is képesek a maradandó üzleti értékek létrehozására. Nekik és róluk szól az InnoMax Díj, az Invitel üzleti innovációs pályázata, amelyre idén rekordszámú, közel 100 nevezés érkezett. Rendkívül népszerű az InnoMax Klub is, ahol rendszeresen találkozhatnak és megoszthatják tapasztalataikat egymással a vállalat ügyfelei.