A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) ellenőrzési tapasztalatai szerint egyre több a fogyasztóvédelmi szempontból kifogástalan webshop, a kifogásolási arány 85%-ról 70%-ra javult, ám még így is magas. A Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért Közhasznú Egyesület (Szek.org) által, az NFH szakmai támogatásával indított webshop minősítési rendszer október közepe óta működik, máris mérhető eredményekkel.
Kategória: Cégvilág
iMZ220 és iMZ320: iPhone kompatibilis mobil nyomtatók a Zebrától
Az automatikus azonosítástechnológiában élenjáró Zebra Technologies bejelentette az iMZ220 és iMZ320 nyomtató piacra dobását. Az új mobil nyomtatók azoknak az eladáshelyi nyomtatóknak a családjához tartoznak, amelyek különösen a kiskereskedelem és a vendéglátóipar területén segítik a tranzakciók gyors lebonyolítását és ezzel a fogyasztói elégedettség és a kiskereskedő hatékonyság növekedését.
Webáruház és integrált ügyvitel egyéni vállalkozók és kisvállalkozások számára
Egyéni vállalkozók és kisvállalkozások számára készítette el egyedülálló, számlázó programmal összekapcsolt webáruház szolgáltatását a rEVOLUTION és az UNAS Online. A szolgáltatás havi- vagy éves díjas konstrukcióban, három méretben és funkcionalitással érhető el. Igény esetén készletnyilvántartással kiegészíthető, és lehetőség van 14 napos ingyenes tesztelésre is.
Akvizícióval erősíti Microsoft Dynamics NAV üzletágát a Laurel
Tovább bővült a Laurel Cégcsoport portfóliója, a társaság 33 százalékos tulajdonrészt szerzett az MBSoft Informatikai és Szolgáltató Kft.-ben. Az új tagvállalat a hazai kereskedelmi informatikai piacon meghatározó szerepet játszó Laurel Microsoft Dynamics NAV üzletágát erősíti.
További veszélyforrást jelentenek az alkalmazások
A Cyberoam, az egyik leggyorsabban fejlődő hálózatbiztonsági gyártó a világon, valamint az egyetlen olyan UTM gyártó, amely lehetővé teszi, hogy kis és nagyvállalatok is átfogó rálátással rendelkezzenek felhasználóik viselkedéséről teljes hálózatukon. A hálózatbiztonság egyik fontos része lett az alkalmazások kérdésköre, hiszen ezek mélyen beépültek a vállalati rendszerekbe és az az üzleti élet szerves részévé váltak….
A Ricoh új eszközével azonosítható a legköltséghatékonyabb nyomtatás
Világszerte sok nyomdai vállalkozás hibrid formában (ofszet/digitális) végzi az előállítást és bizonytalan a leghatékonyabb technológia használatában. A Ricoh Europe megkönnyíti a választást a ’Digitális vagy ofszet’ kalkulátorával (Digital or Offset Calculator). Ez az egyedülálló új eszköz – mely minden Ricoh Business Driver Programme™ tagja számára ingyen elérhető – felismeri, hogy melyik a legoptimálisabb előállítási technológia…
Nextent CLICLA: telefonos ügyfélbeszélgetések valós idejű, automatikus rendszerezésére
A Nextent Informatika Zrt. fejlesztői egy újabb innovatív megoldással állnak elő az ügyfélszolgálati beszélgetések elemzése terén. A nagy telefonos ügyfélforgalmat bonyolító szolgáltató, valamint kereskedő cégek számára készül a nyelv-független, valós idejű telefonbeszélgetés rendszerező program, a CLICLA. A projekt célja egy olyan intelligens rendszer kifejlesztése, ami akár valós időben rendszerezi az elhangzott beszélgetéseket az előzetesen betáplált…
D-Link DIR-845L: kétsávos Cloud router minden Wi-Fi igényre
Médialejátszó? SmartTV? Játékkonzol? A D-Link összetette két úttörő hálózati technológiáját, és megalkotta a Wi-Fi médiaeszközökkel felszerelt otthonok vezeték nélküli kiszolgálóját, a DIR-845L Wireless N600 SmartBeam Gigabit Cloud Routert. HD videófolyamok NAS-ról, USB tárolóról vagy akár közvetlenül a netről egyszerre több eszközre is? Létezik megoldás. Ráadásul távfelügyeleti funkciókkal is felvértezve.
Végponti adatvesztés megelőzés felsőfokon, egyszerűen
A belső adatvesztések megelőzésének érdekében használható innovatív és egyben leghatékonyabb rendszer ezidáig 4 millió számítógépre került telepítésre. E Windows 8 kompatibilis megoldás az üzleti és privát szférában egyaránt kiválóan használható.
Virtuális próbafülke és egyéb e-kereskedelmi megoldás a Cisco-tól
Míg a kiskereskedők számos újszerű megoldással próbálják vonzóvá tenni az üzletekben történő vásárlást, az esetek többségében az internetről származó digitális tartalom gyakorolja a legnagyobb befolyást a vásárlók döntéseire, derül ki a Cisco által immár harmadik alkalommal elkészített vásárlói szokásokat felmérő kutatásból. Az Egyesült Államokban a válaszadók 78 százaléka használja az internetet a kívánt termékek és…