Skip to content
Menu
Work Finder
  • Kezdőlap
  • Kapcsolat
  • Oldaltérkép
  • Adatvédelem
Work Finder

Eljött a hanglenyomat alapján történő azonosítás ideje

Posted on április 24, 2013

Már magyar nyelven is elérhető a call centerekben alkalmazott Nuance Vocalizer felolvasó szoftver, amely képes szövegalapú dokumentumok emberi beszéddé alakítására. Új lehetőség a beszéd- és hangalapú technológiák között a Recognizer, azaz beszédfelismerő megoldás, mellyel könnyen alakíthatunk át hangot szöveggé. A harmadik és egyben a leginnovatívabb szolgáltatás a hangalapú biometrikus azonosítást megvalósító megoldás, melyet a Magyar Telekom ügyfelei használhatnak először hazánkban. Ezen fejlesztést a NET’54 Üzleti Kommunikáció Kft. tervezte és valósította meg.

A NET’54 által forgalmazott, már magyar nyelven is elérhető háromféle technológiát egyesítő Nuance megoldás egyik eleme a Nuance Vocalizer felolvasó szoftver, amely írott információkat alakít át emberi beszédhanggá. Teljes felolvasási motorjának köszönhetően képes tökéletes beszélgetéseket generálni az ügyfelekkel, növelve ezzel az ügyfél-elégedettséget és csökkentve a call centerek üzemeltetési költségeit. A megoldás lehetővé teszi adatbázis-alapú adatok élőhanggal történő előállítását. „A technológia segítségével az eddigieknél rugalmasabban és költséghatékonyabban lehet kezelni például a váratlan szolgáltatás-kimaradásokat, miközben az ügyfelek úgy érezhetik, hogy valódi személyre szabott tájékoztatásban részesülnek” – magyarázta Ifj. Karászi József, a NET’54 Üzleti Kommunikáció ügyvezetője. Hasonló megoldást alkalmaznak a pénzintézetek a Telebank szolgáltatások esetében is, illetve a tudakozók segítőkész ügyfélszolgálatosai is végül egy felolvasó szoftver segítségével szólnak hozzánk, de a Nuance technológiája nem csupán ilyen véges elemkészletekkel (pl. számok, címek), hanem akár szabadszavas adatok közlésével is megbirkózik.

A felolvasó szoftver által nyújtott előnyök kétirányúságát teszi lehetővé a Nuance megoldásának második eleme, a Recognizer beszédfelismerő megoldás, amely képes az élőbeszédben elhangzott információk pontos és megbízható dekódolására és adatfájllá alakítására is. A környezeti zajok pontos kiszűrése lehetővé teszi a hívó fél számára a kihangosító használatát és az internetalapú hívások lebonyolítását is. „Így az ügyfelek akár vezetés közben is könnyedén és biztonságosan intézhetik az ügyeiket a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül, ami jelentős energia- és időmegtakarítást jelent számukra” – tette hozzá Ifj. Karászi József.

Hangazonosítás a Magyar Telekomnál

A NET’54 által kínált megoldás harmadik eleme a Magyar Telekomnál elsőként telepített hangalapú azonosító rendszer, amely képes nyelvtől és tartalomtól függetlenül biztonságosan azonosítani a hívó felet. Az ujjlenyomatnál is megbízhatóbb megoldásnak köszönhetően a telekommunikációs cég ügyfelei előfizetői jelszavuk megadása nélkül intézhetik ügyeiket a call center rendszeren keresztül, jelentősen megkönnyítve ezzel az ügyintézés folyamatát számukra. „A technológia használata nem igényel mást, csupán az előfizető „hanglenyomatának” egyszeri telefonon történő regisztrációját, amellyel a későbbiekben igazolni tudja személyazonosságát a telefonos ügyfélszolgálatra vagy telefonos önkiszolgáló ügyfélszolgálatra történő belépéskor” – magyarázta Ifj. Karászi József.

Legutóbbi bejegyzések

  • HIFU kezelés
  • A tölcsérjázmin teleltetése
  • Haszonélvezeti jog
  • Felvételi 2024: Miért érdemes matematika és fizika szakot választani?
  • Skiathos látnivalók
  • Konyhabútorok méretének meghatározása
  • A gyors és hatékony álláskeresés titka
  • Siam Park Tenerife
  • Személy és vagyonőr képzés – szerezz te is egy biztos szakmát!
  • A szerencsejáték függőség kezelése

Kategóriák

  • Cégvilág
  • Egészség
  • Ingatlan
  • Jog
  • Karrier
  • Kommunikáció
  • Kultúra
  • Oktatás
  • Otthon
  • Sport
  • Szépség
  • Szolgáltatások
  • Trend
  • Utazás
  • Vállalkozás
  • Vásárlás

Címkék

biztonság CIO Cisco cloud computing céginformáció Dell e-commerce e-kereskedelem ERP Felhő alapú IT fenntartható fejlődés Fujitsu hálózat IAB Hungary IBM Invitel iPad IT biztonság jog karrier KKV konferencia Magyar Telekom marketing Microsoft mobilalkalmazás mobilfizetés mobilszolgáltatás NetIQ Novell SUSE Magyarországi Képviselet Novell nyomtató PayPal pályázat pénzügyi mérleg SAP security T-Systems Magyarország Telenor trend távközlés vállalatirányítás webshop XAPT Xerox ügyvitel
©2025 Work Finder | Powered by SuperbThemes!