Skip to content
Menu
Work Finder
  • Kezdőlap
  • Kapcsolat
  • Oldaltérkép
  • Adatvédelem
Work Finder

Vajon hosszú távon is kiválthatja az irodát egy kávéház?

Posted on március 11, 2013

Bár a legújabb trend szerint egyre többen használják a kávézókat arra, hogy onnan intézzék munkahelyi feladataikat, ez a helyszín alkalmatlan a tartós munkavégzésre – derül ki a Regus globális felméréséből. A magyar válaszadók szerint a dokumentumok adatainak védelme, a személyes tárgyak biztonsága és a zajos vendégek a „kávéház-irodák” legnagyobb hátrányai.

Népszerű, de nem hatékony a kávéházi munkavégzés
Népszerű, de nem hatékony a kávéházi munkavégzés

Az üzleti guruk új kedvence a „coffee shop working”, vagyis az olyan távmunka, amelynek helyszíne egy kávéház. A rugalmas munkavégzésnek ez a fajtája valóban csábítónak tűnik, hiszen a kellemes környezet mellett ingyen wifi és finom latte macchiato várja a betérő üzletembereket. Vajon hosszú távon is kiválthatja az irodát egy kávéház? Ennek a kérdésnek járt utána a Regus, a rugalmas irodai megoldások vezető szolgáltatójának felmérése, amely 90 ország 26.000 munkavállalójának részvételével készült.

A válaszok azt mutatják, hogy az idősebbek nehezebben tudnak egy ilyen típusú környezetben koncentrálni, mint a fiatalabbak. A baby boom generáció (’50-es, ’60-as években születettek) tagjai nagyobb arányban gondolják úgy, hogy a kávézók nem alkalmasak megbeszélésekre, mint az Y-generáció (’70-es, ’80-as években születettek). A kíváncsi hallgatózók viszont minden korosztály szerint problémát jelentenek.

·    A magyar munkavállalók szerint a kávézókban történő munkavégzés három fő negatívuma a következő:
o    Dokumentumok és beszélgetések során elhangzó információk védelme (72%)
o    Személyes tárgyak állandó felügyelete (70%)
o    A koncentrációt zavaró zajos vendégek (67%)

·    A megkérdezettek 66 százalékát zavarja telefonálás közben a beszélgetések zaja, 57 százalékukat pedig az irodai berendezések – pl. nyomtató, szkenner – hiánya

·    A megkérdezettek 56 százaléka véli úgy, hogy nem ajánlatos kávézót választani megbeszélések helyszíneként

·    A baby boom generáció tagjainak 60 százaléka, míg az Y generáció tagjainak 48 százaléka tartja alkalmatlannak a kávézót az ügyfelekkel való találkozásra

„Néha jól jön, hogy útközben betérhetünk egy kávézóba, és elküldhetünk pár e-mailt vagy gyorsan megbeszélhetünk valamit a kollégánkkal. A felmérés azonban rávilágít, hogy a kávézók hosszú távon nem helyettesíthetik az irodát, mivel nem biztosítanak hatékony, biztonságos és professzionális környezetet. Korábbi felmérésünk alapján az emberek 72 százaléka vélekedett úgy, hogy a rugalmas munkavégzés növeli a hatékonyságot, de ez csak professzionális irodai környezet esetén igaz. Gyakran keresnek meg bennünket olyan ügyfelek, akik már meggyőződtek róla, hogy ezek a divatos alternatívák számukra nem működőképesek” – jegyezte meg a felmérés kapcsán Christoph Volni, a Regus magyarországi vezetője.

Legutóbbi bejegyzések

  • HIFU kezelés
  • A tölcsérjázmin teleltetése
  • Haszonélvezeti jog
  • Felvételi 2024: Miért érdemes matematika és fizika szakot választani?
  • Skiathos látnivalók
  • Konyhabútorok méretének meghatározása
  • A gyors és hatékony álláskeresés titka
  • Siam Park Tenerife
  • Személy és vagyonőr képzés – szerezz te is egy biztos szakmát!
  • A szerencsejáték függőség kezelése

Kategóriák

  • Cégvilág
  • Egészség
  • Ingatlan
  • Jog
  • Karrier
  • Kommunikáció
  • Kultúra
  • Oktatás
  • Otthon
  • Sport
  • Szépség
  • Szolgáltatások
  • Trend
  • Utazás
  • Vállalkozás
  • Vásárlás

Címkék

biztonság CIO Cisco cloud computing céginformáció Dell e-commerce e-kereskedelem ERP Felhő alapú IT fenntartható fejlődés Fujitsu hálózat IAB Hungary IBM Invitel iPad IT biztonság jog karrier KKV konferencia Magyar Telekom marketing Microsoft mobilalkalmazás mobilfizetés mobilszolgáltatás NetIQ Novell SUSE Magyarországi Képviselet Novell nyomtató PayPal pályázat pénzügyi mérleg SAP security T-Systems Magyarország Telenor trend távközlés vállalatirányítás webshop XAPT Xerox ügyvitel
©2025 Work Finder | Powered by SuperbThemes!